۳ پاسخ

من بچم که بدنیا اومد زردی داشت شیر نداشتم همون روز اول از داروخانه اپتامیل گرفتیم دادم بهش. مناسب نینی های تازه بدنیا اومده ست.

بیمارستان قبول نمیکنه شیر خشک و‌پستونک . ولی کلا دکتر به من گفت اپتامیل ۱ اوکیه برای بچه تازه به دنیا اومده .
اگه بیمارستان لازم بدونه خودشون شیر خشک میدن به بچت

از داروخونه بپرس راهنماییت میکنن

سوال های مرتبط

مامان مامان💗.💙 مامان مامان💗.💙 ۱۲ ماهگی