خانوما چطوری شیر بادام درست کنم واسه دخترم؟

۲ پاسخ

بادوما رو ده ساعت بزار تو اب جوش خیس بخوره مثلا ده تا بعد پوستشونو بکن بعد با یه الک یا چای صاف کن پودرش کن بزارش تو نصف لیوان اب جوش پنج دیقه بمونه بعد از طوری رد کن فشار بده همه ابش گرفته بشه

لطفا بمنم بگو

سوال های مرتبط