۱ پاسخ

شکمی، مثل سونو‌های قبلی ولی فعالیت تنفسی و قلبی و حرکتی جنین و تخصصی‌تر بررسی می‌کنن و به هر کدوم از ۲ امتیاز، عدد میده که ۸ از ۸ عالیه.
معمولا اگه nst خوب نباشه یا ضربه‌ و اتفاقی برای مادر افتاده باشه توصیه میشه سونو بیوفیزیکال انجام بشه.

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان sevin❤️ مامان sevin❤️ ۱۰ ماهگی
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم ۵ ماهگی