#فرزند پروری. #زایمان. نی نی. شیرخشک

تصویر
۵ پاسخ

بگو حق من و بچمو داری میبخشی ب داداشت.اتفاقا چند روزه شوهر منم با برادرش ب مشکل خوردن.دوسدارم برم از وسط نصفش کنم مرتیکه طماع ناسپاس🤬

خب شاید سهم شراکت اونا بیشتر بوده یا شوهر شما هم برداشته ب شما نمیگه

شراکت اصلا اصلا اصلا خوب نیس

این شراکت سودش برا اوناس زحمتش برا شما متنفرم از شراکت😬

خب شما سهمتون بیشتر میشه دفعه بعد شاید منظورش اینه

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد