۱۱ پاسخ

تقصیر خودته که برای آروم کردنش گوشی دادی

من اصلا گوشی دستش ندادم که بخواد عادت کنه و دوست داشته باشه

من فقط آهنگ میذارم براش اونم گوشیو قفل میکنم هروقتم گریه میکنه برا گوشی نفسشم بره گوشی نمیدم دستش

دختر منم عاشق دیدن عکساشه
یسری بازی مناسب سنشم نصب کردم
اما خیلی کم بهش میدم
چون انفدر تو دستای ما میبینه نمیشه کاریش کرد

من اصلا نمیدم بهش اگ دست بچه ها ببینه بهونه میاره میخاد ولی گریه هم کنه نمیدمش

یکی از پسرا منم خیلی میخواد گوشیو وی من دستش نمیدم حتی اجازه نمیدم صفحش نگاه کنه به بقیه هم گفتم اگر ببینم گوشی دادین دستش گوشیتون میشکنم
ولی تلویزیون نگاه میکنه

نه نمیدم گوشی

اوووووه بهش میگم کول کولی یعنی بالا تر از کولی شلیطع😂🤣🤣🤣

اره خیلی

ن اصلا گوشی دستش ندادم

مشکل منم هست خیلی ناراحتم

سوال های مرتبط