خانوما اسم دیاکو قشنگه انتخاب کردیم واسه پسرمون😍

۷ پاسخ

نامدار باشه گلم😘😘

خیلی🥰🥰

عالی

بلهههه
اسم گل پسر منم قراره دیاکو بشه😍😍

عالیه مبارکه نامدار باشه ایشالا🥰

عالی😍

اره قشنگه بزرگ هم بشه دختر کش میشه😉

سوال های مرتبط