نمیدونم ترش میشه یا ن اما خب یکساعت بمونه روی گرمای ملایم بنظرم غذا رو خراب میکنه
عزیزم منظورش اینه که خراب میشه
غذا باید یا تو دمای یخچال بمونه یا دمای بالا با شعله روشن
دمای ملایم در حد گرم نگه داشتن غذارو فاسد میکنه
اگه زیاد بمونه روبخاری میترشه مثلا ۵ ساعت
ولی یکساعت هیچی نمیشه
نه بابا ترش نمیشه چه حرفایی میزنن بعضی ها
به هیچ وجه خراب نمیشه
نه بابا
نه چه ترش شدنی😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.