شیرخشک #
مایبیبی #
مادرشوهر

تصویر
۷ پاسخ

نمیدونم ترش میشه یا ن اما خب یکساعت بمونه روی گرمای ملایم بنظرم غذا رو خراب میکنه

عزیزم منظورش اینه که خراب میشه
غذا باید یا تو دمای یخچال بمونه یا دمای بالا با شعله روشن
دمای ملایم در حد گرم نگه داشتن غذارو فاسد می‌کنه

اگه زیاد بمونه رو‌بخاری میترشه مثلا ۵ ساعت
ولی یکساعت هیچی نمیشه

نه بابا ترش نمیشه چه حرفایی میزنن بعضی ها

به هیچ وجه خراب نمیشه

نه بابا

نه چه ترش شدنی😅

سوال های مرتبط

مامان ليان مامان ليان ۲ سالگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ سالگی