۱۰ پاسخ

کلکسیون خباثت.دورویی. همه چیزو برا خودش میخواد.عروس حق زندگی نداره. انتظار داره همه باید بهش توجه کنن.زندگیمونو ول کنیم بچسبیم بهش
خودخواه
پسرزاییده فکرمیکنه ک شق القمر کرده
ماروهم گرفته انگار ک خیلی کارشاقی کرده وماباید هرروز ازش تشکرکنیم
😎😎ماسه تا عروس حتی ب کونمونم نمیشماریمش
چراهی فکرمیکنم اصلا یذره هم اخلاق خوبش یادم نمیاد؟؟؟

مادرشوهر من یه فرشتست😍😍😍😍😍

چون سنش کمه با من رقابت داره مثل هوو میمونه...انقد با خودش ور رفته شبیه ایزما تو انیمیشن کوسکو شده...میخواد مهربون باشه اما نمیتونه...کلا هیچ احساسی نداره مسبت به هیچکس...فوق العاده ادم خودخواهیه...

مهربونه ولی فضول سرش تو زندگیه همه هس الا خودش

زن خوبیه پیر و مریض و ناتوان هست 😔

حتی در ظاهر هم نمیتونه مهربان باشه خصوصا وقتی دختر بزرگش پیششه 🙃 ادا و چ.س.ی سر به فلک

به نام خدا مادر شوهر وپدر شوهرم فوت شدن

ساده و با محبت و خسیس و کلا کاری ب زندگیم نداره هراز گاهی ی خاری میندازه عین کاکتوس ولی من نادیده میگیرم چون همیشه نیست❤️😹

برا همه مهربون و خوب و مظلوم برا عروس و پسرش با سیاست و حـــــــــسود

آرومه سرش تو زندگی خودشه
دیگه زیادی بی تفاوته
در کل خانم خوبیه

سوال های مرتبط

مامان ❤️رادمان♥️ مامان ❤️رادمان♥️ ۲ سالگی