من خودم نان میدم و وزن دهی خوبی داره
قطعا ای ار وزن دهی پایینی داره
چون شیرخشک رژیمی هست
دختر خالم برای بچه هایش نان ای ار تا ۶ ماهگی میداد دکتر گفت فقط به مدت ۶ ماه بچه باید ای ار بخوره
خوب نیس همیشه بهش بدی رسوب میده
و وزن دهی کمی هم داره
بعد ۶ ماه نان ساده داد
البته تو همون ۶ ماه اول هم نان ای ار و ساده رو ترکیب میکرد میداد فقط ای ار نمیداد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.