۲ پاسخ

من خودم نان میدم و وزن دهی خوبی داره

قطعا ای ار وزن دهی پایینی داره
چون شیرخشک رژیمی هست
دختر خالم برای بچه هایش نان ای ار تا ۶ ماهگی میداد دکتر گفت فقط به مدت ۶ ماه بچه باید ای ار بخوره
خوب نیس همیشه بهش بدی رسوب میده
و وزن دهی کمی هم داره
بعد ۶ ماه نان ساده داد
البته تو همون ۶ ماه اول هم نان ای ار و ساده رو ترکیب می‌کرد میداد فقط ای ار نمیداد

سوال های مرتبط