من ۵ ماهمه و تحت نظر خودشم زایمانممم خودش زحمت میکشه بارداری دوقلو دارم
من میرم پیش دکتر خودم و خودشونم زحمت زایمانمو میکشه ایشالله
سوال منم هست
به نظرم اگر دکتر ای وی افتون زایمان هم میگیزه تحت نظر خودش باشین تا اخر ولی اگر کارش زایمان و اینا زیاد نیست یا بارداری پر خطر و … دارین از همون اول تحت نظر دکتر دیگه ای باشین کارش همینه. منم دارم همین کار رو میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.