۴ پاسخ

من ۵ ماهمه و تحت نظر خودشم زایمانممم خودش زحمت میکشه بارداری دوقلو دارم

من میرم پیش دکتر خودم و خودشونم زحمت زایمانمو میکشه ایشالله

سوال منم هست

به نظرم اگر دکتر ای وی افتون زایمان هم میگیزه تحت نظر خودش باشین تا اخر ولی اگر کارش زایمان و اینا زیاد نیست یا بارداری پر خطر و … دارین از همون اول تحت نظر دکتر دیگه ای باشین کارش همینه. منم دارم همین کار رو میکنم

سوال های مرتبط