۴ پاسخ

من بچه اولم بریچ بودم تند تند جیشم می‌گرفت یا ی لگد محکم میزد تو مثانه میریخت
این یکی سفالیکه معلوم نیس چیکار میکنه انگار تو واژنم هندونه میتراشه با قاشق🤣🤣🤣 لگداشم تو‌پهلوهاس و یا فرو میکنه توی ناف حس پارگی دست میده بهم

وای منم دقیقا قسمت نافم نمیدونم کجاشو میزنه خیلی دردم میاد

منم اینجوذی بودم فکر مبکردم جفت پا داره میزنه تو واژن دیروز سومو بودم فت سفالیک شده ن داره کله میزنه😁

یا با سرش میزنه یا با باسنش میشینه منم بریچم همین حسو دارم

سوال های مرتبط