بچها قند ناشتا باید چند باشه؟؟
#شیرخشک

۳ پاسخ

سلام میشه درخواست بدید داشته باشمتون و

قند تا ۱۱۰ میگن ولی صد علامت خطره بالای ۱۱۰ کم کم قند محسوب میشه

85 تا 115

سوال های مرتبط

مامان کنجدکوچلو مامان کنجدکوچلو ۲ سالگی
مامان آیکان مامان آیکان ۲ سالگی