سلام نوزادم تن تن سکسکه میکنه عادیه؟

۴ پاسخ

داره چاق میشه

آروغش رو حتما خوب نمیگیره که بچه دلدرد میشه

منم به دکتر گفتم گفت معدش بزرگ میشه هیچ اشکالی نداره دختر منم خیلی زیاد سکسکه میگیره

آروغ خوب نمگیری خوب آروغش بگیر

سوال های مرتبط

مامان دخمل🎀 مامان دخمل🎀 ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی