۴ پاسخ

آروغ خوب بگیر سکسکه کاملا طبیعی داره بهت میگه که نی نی کاملا داره به خوبی رشد می‌کنه

اره بابا نگران نباشید

گاهی برای بادگلوه .گاهی بچه ت یاد میکنن .بچه منم زیاد داره

بله داره بزرگ میشه 😍
آروغشو کامل و درست بگیر کمتر سکسکه میکنه
ولی درکل بچه منم ماه های اول خیلی سکسکه میکرد

سوال های مرتبط

مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی
مامان دخمل🎀 مامان دخمل🎀 ۱ ماهگی