۶ پاسخ

نباید پوشک کنی ی مدت جایی نرو ی مدت باید خودت ببری تا بگه

وقتی جایی میری پوشک ن‌کن
پوشک شورتی بگیر بگو شورته. اصلا اسم پوشک نیار

من سه ماهه درگیرم خواهر🤕

منم امروز روز ششمه که شروع کردم،ولی دخترم خودش نمیگه،همش خودم میبرمش،اونم هر یک ربع یکبار

هرچند ساعت میبریش

من ک دوهفته گیرم باهاش خودش نمیگه

سوال های مرتبط