خانما چه مولتی ویتامینی استفاده میکنین ؟؟

۷ پاسخ

پرگنا

مامالایف

من مولتی ویتامین نمیخورم اشتهامو خیلی زیاد میکنه وزنم همین جور میره بالا. فولیک اسید و ویتامین دی فقط

پلنتی نیچرز بنفش مخصوص بارداری

اکتی ناتال

ماماویت

پریناتال

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری