۶ پاسخ

اولا پرگناکر و الان اکتی ناتال

پریناتال

اکتی ناتال

من اکتی ناتال پلاس مصرف میکردم، امگا سه هم داشت. ماشالله بچم خیلی تپلی شد خودمم اضافه وزن پیدا نکردم

اکتی ناتال اگه خارجی باشه خیلی عالیه

اکتی ناتال برای من دکتر داده بود

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین روزهای ابتدایی تولد