تاپیک اخرمو بخون گفتم چجوری بدی خوشمزه بشه
سیب زمینی یاهم رو برنج رنده میکنم
خالی میدم بهش
من با شیر و کره و یک ذره نمک صبحا بهش میدم
من وقتی رهامموچیکبود با سیب زمینی ابپز له میکردم وکره میذاشتم میدادم میخورد
من گاهی تو سوپش میریزم چن باری هم تو سرلاکش ریختم خالی بخواد بخوره اذیت میکنه اصلا دوست نداره🥴🤦🏻♀️
با کره و سیب زمینی
با فرنی خرما
گاهیم با کره میپزم میخوره
تو فرنی قاطی میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.