۷ پاسخ

پسر منم هنوز در نیورده دکترش گفت تا ۱۳ ماهگی وقت هست

بنظرم ژنتیکیه
ث اصلا جای نگرانی نیست
بچه تا یکسال و نیم فرصت داره

کمبود ویتامین دی

نگرانی نداره عزیزم تا یک سال و سه ماهگی جا داره

پسر منم هنوز درنیاورده نگرانم ☹️

ژنتیک عزیزم

اشکالی نداره،دختر من تازه یکی دراورده

سوال های مرتبط

مامان نفس مامانش 😍🥹 مامان نفس مامانش 😍🥹 ۱۲ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۱۴ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی