کسی هست هنوز بچش دندون درنیورده باشه ؟ طبیعیه؟

۸ پاسخ

من🥹🥹🥹

پسر من 8 تا دراورده اذیتش نکرده این نهمیش داغونش کرده یه ماهه

منم هستم

من...

تا 13 ماهگی طبیعیه

بله بچه‌ من یازد ماهش هنوز در نیاورد😶

بله منننن😭😭😭

براپسرمنم درنیامده

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱۴ ماهگی