۳ پاسخ

عزیزم چه جالب اسم منم الناز و بچه هامون دقیقا هم سن همن و بزرگه دختره و کوچیکه پسر و تهرانم ساکنیم🥰

به نظرم خرداد یا اردیبهشت باید بیفتیم دنبالش دختر منم امسال باید بره پیش

امسال میرن پیش دبستانی
سال دیگه کلاس اول

سوال های مرتبط