۷ پاسخ

منم تا دوسال میدم

من که تا دو

دکتر بمن گفت 1 سال

۱۸ ماه حداقل ۲۴ ماه حداکثر دیگه بستگی به خوده بچه و شرایطش داره

دو سال

دكتر به من گفت تا ٢ سال واجبه كه شير بخوره ترجيحا شيرخشك بعد از اون بايد بگيري

از هجده پاستوریزه

سوال های مرتبط