۶ پاسخ

من معمولی خریدم ۱ تومن البته اون موقع برا سیسمونیم ،

مندمارک دلیجان موزیکالشو حدودا دو هفته پیش خریدم ۲۳۰۰ ولی بنظرم کارایی نداره موزیکالش میتونی از باسلام ب قیمت پایین ترم بخری برو ی سر بزن ب برنامش

از ۲.۵ به بالاست بستگی به مارکش داره

بستگی داره من ۵ونیم گرفتم

حدودا سه ماه پیش دلیجان مدل مکس ۳ و نیم شد فکر میکنم

من ۲تومن خریدم

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۱ سالگی
مامان پناهم ❤️ مامان پناهم ❤️ ۱ سالگی
مامان گندم و گیسو😍 مامان گندم و گیسو😍 ۱۷ ماهگی