۵ پاسخ

من از ساعتی ک واکسن زد دوبار چهار ساعتی دادم ب بعد هم ۳بار۶ ساعتی دگه تب نداش ندادم

من روز اول هر ۴ ساعت دادم روز دومم هر ۶ ساعت دیگه روز سومم یه بار صبح دادم دیگه ندادم تمام تبم نداشته باشه اون مسکنه و آرومش میکنه

من خودم روز اول دادم فرداش هی چک میکردم تب نداشت ندادم

روز اول هر۴ساعت روز دوم هر ۶ساعت

تاوقتی ک تب داره اصولاتادوروزتب دارن سه روزدیگ تب قطع میشه

سوال های مرتبط

مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری