کسی با سزارین مینی ابدو انجام داده؟ راضی بودین؟🫠🥲

۵ پاسخ

سزارین خودش تهاجمی با زخم بزرگه. زخم داخلی جای جفت هم که هست.
گرفتاری نوزاد هم هست.
بعد ابدو چی میگه این وسط؟
بذار بدنت ریکاوری بشه. سرحال بشی و روانت آرامش پیدا کنه بعد فرصت هست.

من ب دکتر گفتم گفت احتمال امبولیت بالا میره قبول نکرد
شما چقدر هزینه عمل و مینی رو دکتر میگیرن

دکتر من قبول نکرد گفت ۶ ماه بعد از زایمان بیا که شکمت هرچی تونسته جمع شده باشه و پوستت نهایت افتادگی و شلی رو داشته باشه

واقعا میشه؟

کدوم دکتر میخوای بری؟سالاریه؟
کاش شیرازم داشت

سوال های مرتبط

مامان میران💙مهراد مامان میران💙مهراد ۴ ماهگی