سزارین خودش تهاجمی با زخم بزرگه. زخم داخلی جای جفت هم که هست.
گرفتاری نوزاد هم هست.
بعد ابدو چی میگه این وسط؟
بذار بدنت ریکاوری بشه. سرحال بشی و روانت آرامش پیدا کنه بعد فرصت هست.
من ب دکتر گفتم گفت احتمال امبولیت بالا میره قبول نکرد
شما چقدر هزینه عمل و مینی رو دکتر میگیرن
دکتر من قبول نکرد گفت ۶ ماه بعد از زایمان بیا که شکمت هرچی تونسته جمع شده باشه و پوستت نهایت افتادگی و شلی رو داشته باشه
واقعا میشه؟
کدوم دکتر میخوای بری؟سالاریه؟
کاش شیرازم داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.