۷ پاسخ

هیچ علایمی نداشتم . قرص تقویتی می‌خوردم داخلش جینسینگ داشت . سینه هام خیلی درد گرفته بود ی مدت فک میکردم برا قرص باشه . ولی فک کنم برا بارداری بود

درد دور ناف و حالت پریودی

مثل درد پریودی و دور نافم درد میکرد

من فقط درد سینه و درد پریودی

درد پریود حالت تهوع بدن درد

هیچ علائمی نداشتم فقط چند روز لک بینی داشتم و دیگه تمام تا ۶ هفته که فهمیدم باردارم و بعدش تهوع و بی تشت‌هایی و ضعف و بی حالی دهنمو صاف کرده

حالت تهوع درد پریودی پادردشدید کمردرد
بی اشتهایی

سوال های مرتبط

مامان 🧒🏻حسن👶🏻 مامان 🧒🏻حسن👶🏻 هفته نوزدهم بارداری
مامان زیبای من مامان زیبای من هفته بیست‌وهشتم بارداری