هیچ علایمی نداشتم . قرص تقویتی میخوردم داخلش جینسینگ داشت . سینه هام خیلی درد گرفته بود ی مدت فک میکردم برا قرص باشه . ولی فک کنم برا بارداری بود
درد دور ناف و حالت پریودی
مثل درد پریودی و دور نافم درد میکرد
من فقط درد سینه و درد پریودی
درد پریود حالت تهوع بدن درد
هیچ علائمی نداشتم فقط چند روز لک بینی داشتم و دیگه تمام تا ۶ هفته که فهمیدم باردارم و بعدش تهوع و بی تشتهایی و ضعف و بی حالی دهنمو صاف کرده
حالت تهوع درد پریودی پادردشدید کمردرد
بی اشتهایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.