من اول رنده کردم لبو رو بعد گذاشتم روی فویل روی شوفاژ بعد اینکه کامل خشک کن آسیاب کردم پودر شد ،عالی شده بود
من توی چایی میریزم مامانم رنده زده خشک کردن
من برای چای درست کردم، رنده کردم گذاشتم توی میوه خشک کن، اگر میوه خشک کن نداری روی بخاری با شعله ی کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.