عدد بتا چند بود؟
مبارکه عزیزم
چند روز تاخیری؟
علائمت چیا بود؟
ترشح هم داری؟
ایشالا که مثبته
مثبته ❤
آره بارداری دختره ،..🙂
دخترا توی روبیکا گپ خانومانه زدم برای باردارا اقدامیا و.. ک از نظرات هم استفاده کنیم
برای لینک ب آیدیم توی روبیکا پیام بدین
AS_1138x
فرزند پروری
حاله صورتیه چند روز تاخیری برو ازمایش
باید همون دقیقه هاله بندازه
چند روز تاخیری عزیزم
اون هاله بعد چند دقیقه تقریبا افتاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.