دوباره تست دادم بعد 3 ساعت برم آزمایش یانه

تصویر
۹ پاسخ

عدد بتا چند بود؟

مبارکه عزیزم
چند روز تاخیری؟
علائمت چیا بود؟
ترشح هم داری؟

ایشالا که مثبته

مثبته ❤

آره بارداری دختره ،..🙂

دخترا توی روبیکا گپ خانومانه زدم برای باردارا اقدامیا‌ و.. ک از نظرات هم استفاده کنیم
برای لینک ب آیدیم توی روبیکا پیام بدین
AS_1138x
فرزند پروری

حاله صورتیه چند روز تاخیری برو ازمایش

باید همون دقیقه هاله بندازه

چند روز تاخیری عزیزم
اون هاله بعد چند دقیقه تقریبا افتاد

سوال های مرتبط