سلام بنظرتون اسم آنا یا جانا کدوم قشنگتره ؟؟

۷ پاسخ

جـــــــــــــــــــانا

جانان کن بهتره

دیده در هرسو کنم جانا تو آیی در نظر
بوی هر گل میکنم جانا تو آیی در نظر 🥹💓

انا خیلی خارجیه، جانا بهتره

جانا

جانا قشنگتره

جانا قشنگتره

سوال های مرتبط