۱۹ پاسخ

دقیقااا

ارههههه😭😭

آره بابا منوبا خودم میبرم پشت در میمونه دالی بازی می‌کنم باهاش وگرنه غش میکنه صحبت کن همونجا بمونه عادت کنه

بله اونجا هم نمیتونیم دو دقیقه راحت باشیم😄😄😄

بخاطر سنشه . پسر منم تو این سن خودشو میکشت
الانم هست ولی درو باز میزارم باهاش حرف میزنم میگم اونحا بشین نگام کن .
کم کم حرف حالیشون میشه بهتر میشن

شوهرم باشه بغل میکنه میاره نزدیک دستشویی

اره دقیقا انقدر گریه میکنه

اره خیلی وقته باهم میریم دسشویی😑 دیگ انقد عادت کرده شبا ک شوهرم هس نمیبرمش دسشویی میاد پشت در گریه میکنه انگار حتما اینم باید ببرم🤣🤣😑

بله درم باز میزارم میاد ت دستشویی کثیف میکنه خودشو

تلویزیون و روشن کن اون لحظه داری میری

اره تا هفته پیش با اسباب بازی هاش مشغولش میکردم تا از سرویس برگردم. ولی الان همین که میبینه میرم سمت سرویس فوری میاد به سمت در ، و منم اگه در رو ببندم واویلا میشه ، سعی میکنم وقتی خوابه برم دستشویی بیشتر مواقع

بله پسر منم

اره بابا یه جوری اشک میریزه پشت در که مجبورم در دستشویی رو باز بذارم تا از منظره دیدن کنه😑

دقیقا سنشه
سعی کن کامل حواسشو پرت کنی بعدش بری
من دخترمو میزارم تو روروئک دم در دستشویی میمونه

بله بله🤯

من درو باز میزارم

اره همیشه همینجوریه

اره دختر من اینجوریه اصلا نمیزاره از کنارش پاشم یه کاری انجام بدم یجوری گریه میکنه

الهییییی.... قبلا اینجوری بود دخترم ... الان دیگه نیست زیاد

سوال های مرتبط

مامان برسا مامان برسا ۱۳ ماهگی