۱۲ پاسخ

من یه هفته س چیدم

من هنوز نچیدم کیف بیمارستانمم نصفه نیمه گذاشتم

من ک هنوز هیچ کار نکردم😐

سی هفته اتاقش رو کامل کردم احتمالا سی و چهار یا پنج هفته ساکش رو ببندم

همه چیزم تکمیله ولی هنوز نچیدم😂

تقریبا ۳۰ هفته چیدم ولی بارم جزعی یچیزایی مونده مثل فرشینه و کنار پردش ک سفارش دادم هنوز نرسیده

امروز کمدش و وسیله هاش میرسه منتظرم مادرشوهرم اینا بیان که اگه میخوان وسیله هارو نگا کنن بعد که رفتن لباسارو بشورم و بچینم و ساک ببندم شاید دوهفته دیگه ولی حس میکنم دیره😫

اتاقشم كم كم چيدم تا ٨ ماهگي حاظر بود

تا ٣٤ هفته بايد ببندي

وای من هنوز هیچکار نکردم
فقط وسایلش گذاشتم تو اتاقش😐😐

من وسایل ساک رو گذاشتم کنار ولی هنوز توی ساک نزاشتم 😁

من ک هنوز هیچکدوم.اسباب کشی هم دارم

سوال های مرتبط

مامان دلبرک🩷 مامان دلبرک🩷 ۳ ماهگی
مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلارز🎀👧 مامان دلارز🎀👧 ۱۲ ماهگی