من یه هفته س چیدم
من هنوز نچیدم کیف بیمارستانمم نصفه نیمه گذاشتم
من ک هنوز هیچ کار نکردم😐
سی هفته اتاقش رو کامل کردم احتمالا سی و چهار یا پنج هفته ساکش رو ببندم
همه چیزم تکمیله ولی هنوز نچیدم😂
تقریبا ۳۰ هفته چیدم ولی بارم جزعی یچیزایی مونده مثل فرشینه و کنار پردش ک سفارش دادم هنوز نرسیده
امروز کمدش و وسیله هاش میرسه منتظرم مادرشوهرم اینا بیان که اگه میخوان وسیله هارو نگا کنن بعد که رفتن لباسارو بشورم و بچینم و ساک ببندم شاید دوهفته دیگه ولی حس میکنم دیره😫
اتاقشم كم كم چيدم تا ٨ ماهگي حاظر بود
تا ٣٤ هفته بايد ببندي
وای من هنوز هیچکار نکردم
فقط وسایلش گذاشتم تو اتاقش😐😐
من وسایل ساک رو گذاشتم کنار ولی هنوز توی ساک نزاشتم 😁
من ک هنوز هیچکدوم.اسباب کشی هم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.