میشه جواب بدین
رفلاکس شیر خشک نینی پوشک

تصویر
۵ پاسخ

برو ما که تو عید رفتیم خیلی شلوغ بود انگار ن انگار که جنگ بود اون جا اصلا خبری نبود

ما اومدیم
دیگه داشتم افسرده میشدم

من ۵ یا ۶ ماهه از کرج خونمو اوردم شمال لاهیجان از اولش اوکی بود خبری نیس

احتمالش هست. فعلا دست نگه دارین

وای من چقد دلم سفر میخواااد🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان آیناز💕 مامان آیناز💕 ۱۷ ماهگی