۶ پاسخ

من تو مسیر بیمارستان واسه زایمان اسمشو انتخاب کردم😂😂روز بارونی بدنیا اومد گذاشتم رهام

میخوای ما براش انتخاب کنیم ☺️☺️

خوب عزیزم زودتر اقدامی کن اسم انتخاب کن

دختر منم هنوز اسم نداره اطرافیان فکر میکنن میخوایم پنهون کنیم ولی واقعا هنوز انتخاب نکردیم

من دلارا انتخاب کردم

آجی ی کم زودتر بدنیا اومد چی میخوای صداش کنی😊

سوال های مرتبط