۱۳ پاسخ

والا کاش آرزومه بشینه پای تلویزیون😂من بربرنامه‌کودک ها علاقه دارم اما اون نه

پسر من ک کلا تلوزیون نمیبینه درحسرتم ۵دیقه بشینه کارتون ببینه من کارامو بکنم ولی گوشی میبینه کاش از اینم نمیدید من فقط دوس دارم بازی کنه با خودش البته ما حیاط داریم ک مرغ و خروس با اونا مشغوله اکثرا

از پویا خوشش نمیاد

آره زیادنگاه میکنه تازه ماماهواره هم داریم

اره اما نمیزنم و بزنم در حد یک برنامه تا دوتا بعد خاموش میشه ،دفعه های اول زار زد دید اثر نداره الان پذیرفته

نه عزیزم

پویا نمیزارم
خودم دانلود میکنم
اره صبح میگه اونو بزار

اره بزن ببینه خب

بلهههه
حالا خوبه شما بچه تون پویا میبینه
من همش جیم کیدز خستم شد از کارتون 😕

من اگر زیاد ببینه بی چون و چرا خاموش میکنم حتی اگر گریه کنه... عوضش سعی میکنم به کار دیگه مشغولش کنم... در کل به جز صبحا از ۲ به بعد مال خودمونه تلویزیون و نگاه نمیکنه

اصلاتلوزیون وگوشی نگاه نمیکنه بیزاره

اصلا نگاه نمیکنه ازاول براش جذابیت نداشت ولی چون بدغذاست به خاطر وعدها های غذاییش مجبورم گوشی بهش بدم تا غذاشو بخوره همین که میخوره گوشی میزاره کنار میره عاشق بازی کردنه

من ارزومه بچه هام تلوزیون بببینن اصلا نگاه نمیکنن

سوال های مرتبط