راسته میگن وزن کم بچه باعث نارس شدن میشه ؟

۲ پاسخ

ببین در اصل وزن نیست . خون‌رسانی که کم باشه رشد بچه عقب میوفته وزنش هم کم میشه. که بهش میگن iugr . بازم چیز بدی نیست بچه خواهر من اینجوری بود الآنم کاملا سالمه فقط قبل زایمان آمپول ریه زدن بعدشم با شیرخشک سریع وزن گرفت

نیگا مثلا وزن کم بره بالا تا هفته 37 38 نگه میدارن چون فایده نداره واسه رشدش نمیگن نارس میگن کم وزن ولی نارس معقولش فرق داره اگر زیر 35 دنیا بیاد میگن نارس

سوال های مرتبط