اره طبیعیه من هنوز سینم ی وقتایی درد میگیره
اره طبیعیه ولی یه دکتر برو. مال تغییرات هورمونی هست. سینه ممکنه بزرگار بشه و حساس تر. خودت سومی را میخواستی عزیزم؟
بله عزیزم
بله من هنوزم درد دارم وسفته اوایلش که خیلییی زیادتر بود
سلام ارع عزیزم طبیعی بخاطر سطح هرموناته ک بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.