سلام .درد شدید و سفت بودن سینه تو بارداری بنظرتون طبیعیه

۵ پاسخ

اره طبیعیه من هنوز سینم ی وقتایی درد میگیره

اره طبیعیه ولی یه دکتر برو. مال تغییرات هورمونی هست. سینه ممکنه بزرگار بشه و حساس تر. خودت سومی را میخواستی عزیزم؟

بله عزیزم

بله من هنوزم درد دارم وسفته اوایلش که خیلییی زیادتر بود

سلام ارع عزیزم طبیعی بخاطر سطح هرموناته ک بالاس

سوال های مرتبط