تعریفش رو خیلی شنیدم میگن دکتر خوبیه حالانمیدونم شکم اول اختیاری سزارین میکنه یانه
نترس عزیزم طبیعی اولش سخته اما عوارض نداره من دوتا سزارین شدم اینم سومیه
طبیعی خیلی میترسم
چرا طبیعی نمیاری
توی شوط یه دکتر زنان هست میگن اون اختیاری سزارین میکنه
سلام عزیزم من ماکو هستم
اختیاری میخای سزارین بشی یا سزارینی هستی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.