۵ پاسخ

تعریفش رو خیلی شنیدم میگن دکتر خوبیه حالانمیدونم شکم اول اختیاری سزارین میکنه یانه

نترس عزیزم طبیعی اولش سخته اما عوارض نداره من دوتا سزارین شدم اینم سومیه

طبیعی خیلی میترسم

چرا طبیعی نمیاری
توی شوط یه دکتر زنان هست میگن اون اختیاری سزارین میکنه

سلام عزیزم من ماکو هستم
اختیاری میخای سزارین بشی یا سزارینی هستی؟

سوال های مرتبط

مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی