۳۸هفته به بالا
۳۸هفته و۳روز
بستگی ب شرایطت داره
من دیابت بارداری دارم و انقباض گرفتم
چند روزه
پس فردا گفته بیا ک نامه بدم گفت برا اول ارذیبهشت توی ۳۸ هفته
۳۸وهفته ۴ روز
انشالله اگه مشکلی نباشه 38ب بعد
من که دکترم گفت ۳۹ هفته ۲ روز انشالله برسونم به اون روز
دومبااول چه فرقی میکنه؟
فرقی نداره همون ۳۸هفته به بعد درمیارن بچه رو
38هفته و دوسه روز
۳۹ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.