۴ پاسخ

منم این ماه میخوام شوهرم نزر کرده وقتی نی نی دار بشیم با نینی مون بریم مشهد 🥺🫀 انشالله توهم نی نی دار میشی متمعنم

انشاا... عزیزم به حق امام هشتم هم من هم شما این ماه بارداربشیم
یا ضامن آهو

انشالله به حق امام رضا یه نینی خوشگل ناناس تو شکمت لونه کنه🥲🥲

عزیزدلم به حق امام رضا که همشهریتونه از خدا میخوام به زودی دامنت سبز بشه و درباره تودلیت بیای بگی انشالله همه اونایی که چشم انتظارن به زودی خدا بهشون نی نی بده

سوال های مرتبط

مامان نورا جون🥹💗 مامان نورا جون🥹💗 روزهای ابتدایی تولد