صورت دخترم دون دون و زبر شده. از چیه؟؟

۵ پاسخ

منم اینطور شد گفتن از بوس بعد کم کم کلا صورتش زد هی مرطوب کننده میزدم خوب نمیشد بردم دکتر گف اگزما فصلی خود به خود خوب میشه یه روز میبینی زیاده یه روز ناپدید میشه به توصیه دوستان پماد هیدروکوتیزون بخدا قسم دوبار زدم همش رف

دکتر ببرش شاید حساسیت گاویه

ببین اگه شوهرت ریش سبیل داره اول صورتشو بشوره بعد ماچش کنه
نزار کسی دست بزنه به صورتش

حساسیته خوب میشه،اگه شیر خودتو میدی گرمی نخور،شیر خشک میدی یه مارک دیگه بگیر،دختر منم اینجوری بود تاپیکمو نگاه کنی گذاشتم ،کرمی ک دکتر داده هم عکسش هست

پسر منم اونطور شده. ولی دخترم زیاد بوسش میکنه من فک کنم از بوسه.

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان 💜💜دلوینم💜💜 مامان 💜💜دلوینم💜💜 ۱۱ ماهگی