بسلامتی🤲😍
چطوری تو انتی قطعی گفته دختره؟ هنوز خیلی کوچولوعه قابل تشخیص نیس به من تو انتی حتی احتمالم نداد
مبارکه
اما ان تی به خصوص دختر بگن خیلی خطا داره
سیسمونی نخر اعلامم نکن تا انومالی
بسلامتی عزیزم برا بقیه هم دعا کن ایشالا ان تی شون خوب باشه😍😢
چن هفته رفتی
مبارکه عزیزم ایشالله به سلامتی بغلش بگیری
انتی احتمالی میگه بازم تا انومالی صبر کن
به به مبارکککککه. دختر پر برکتته🥰🥰🥰
بسلامت عزیزم مبارکه منم امروز میرم 🥺🥺🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.