من امروز رفتم سونو ntگفت همه چی خوبه
جنسیت هم گف دختره

۸ پاسخ

بسلامتی🤲😍

چطوری تو انتی قطعی گفته دختره؟ هنوز خیلی کوچولوعه قابل تشخیص نیس به من تو انتی حتی احتمالم نداد

مبارکه
اما ان تی به خصوص دختر بگن خیلی خطا داره
سیسمونی نخر اعلامم نکن تا انومالی

بسلامتی عزیزم برا بقیه هم دعا کن ایشالا ان تی شون خوب باشه😍😢

چن هفته رفتی

مبارکه عزیزم ایشالله به سلامتی بغلش بگیری
انتی احتمالی میگه بازم تا انومالی صبر کن

به به مبارکککککه. دختر پر برکتته🥰🥰🥰

بسلامت عزیزم مبارکه منم امروز میرم 🥺🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آراد و جوجه❤️ مامان آراد و جوجه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان مامان مامان روزهای ابتدایی تولد