مسلما داروها
وای ینی میشه منم همینجوری شه برام
دوتا فولیکول بالای ۲۰ داشتم و دکترم گفت خیلی خوبن..
ازونجایی بیبی مثبت شده اخر هفته میرم سونو خدارو چه دیدی شاید دوتاش گرفته بود ننهههه🥹😍
۲قلوهای یکسان از بهره هوشی بالایی برخوردارن
اما ۲قلوهای با دارو کیسه آب و جفت مجزا دارن
دوقلوهای ژنتیکی فرق دارن
اکثرا یکسان هستن با یک کیسه آب
من خانواده شوهرم دارن اونم خیلی زیاد
هرچی ۲قلو میارن یکسان همه هم در یک کیسه آب
کلومیفن باعث دوقلویی یا بیشتر میشع
خالم با کلومیفن ۳قلو باردار شد
۲دختر و یک پسر
خوشبحالت عزیزم
من با ی عالمه فولیکول و بالای ۲۰ نمیشم هرماه
فولیکولات خوب بودن دوتاشم گرفته هرچی فولیکول غالب بیشتر باشه شانس چندقلویی هم بیشتره که داروها باعث تحریک تخمدان شدن دوتا تخمک داشتین شما
چه آمپول زدی؟
من دکترم فقط اچ ام چی و لتروزول داده دیگ آمپول آزاد سازی نداد
با این امکان بارداری هست
دارو ما اصلا تو خانوادمون دوقلونداشتیم ولی خالم بخاطر دارو بچهاش دوقلوشد خالمم توخانواده شوهرش هم نداشتن اصلا من هم میخوام برم تحت نظردکتر دوقلوباردارشم فرق نداره چی باشه
بخاطر دارو بوده احتمالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.