۳ پاسخ

درشو باز نکردی ن عیب نداره من تواتاقش میذازم

مگه غير از بيرون جاي ديگه بايد گذاشت؟ من هميشه تو كمدش ميزارم

من تو کمدش میذارم

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۱ سالگی