بیمارستان خیریه امام زمان مشهد کسی زایمان داشته ؟

۳ پاسخ

من یکبار برای nst رفتم خوب بود خلوت و تمیز بود ماماهاشم نرمال بودن

منم میخام اونجا برم نمیدونم خوبه یا نه

من دختر خاله هام و عروس خاله ام و...زایمان کردن میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری