عفونت داره
ی بارشو شامپو بکش ببین هنوز بو میده یا نه
باشامپوبدن بشور
اون سفیده هایه لابیا طبیه
من بچه بودم یادم میاد همیشه داشتمم
سفیدا ک طبیعیه ولی بعد هر ادار بشور بچتو دیگه بو نمیده
من حموم با شامپو بچه میشورمش بمونه بومیده
اره حتمااا ببر دکتر من داخل ۵ ۶ ماهگی و کوچیک تر عفونت داشت بردم یکم مجراش بسته بود باز شد با کرم عقونتش رفع شد
اگه منظورت لابیاش سفیدک داره باید با دستمال قشنگ هردفعه تمیزش کنی
با آب میشوری قشنگ خشکش کن
اما اگه باز این کارارو میکنی حتما ببر دکتر عفونت داره
پمادنمونده؟هربار خوب میشوریش؟هربار ادرار میکنه بشورش
بعد هرمدفوعم با شامپو بچه بشورش
از عقب به جلو نشور
میدونم بلدی اینارو فقط محض اطمینان گفتم
سفیدکارو تمیز با اب بشور .اوکی میشه
بعد از هربار شستنشم،حتما خوب خشک کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.