خانمها وسایلی که برا خودم باید ببرم بیمارستان چیا هست؟

۳ پاسخ

لباس که نمیخای همون لباسی ک باهاش میری بیمارستان برگشتن هم‌همونو‌میپوشی دیگه .
لوازم آرایش اگه دوست داری ببر .شارژر .پوشک بزرگ برای خودت .داخل یه سبد فلاکس آبجوش .نسکافه استکان چایی .نبات بزار داخل ماشین زایمان کردی برات بیارم بخور .یه اینه کوچیک .چیز دیگه ای نمیخای .
کمپوت اینا ک گرم میشه هرچی دیگه نیاز باشه اونجا میخرن همراهی هات .

پوشک بزرگ
شرت
بالم لب و کرم نرم کننده و اینا
نسکافه
مسواک
لباس واسه ترخیص
دستمال توالت
شونه

لباس راحت برای برگشت به خونه
شورت معمولی
سورت سرجی فیکس
لوازم ارایش
نسکافه
فلاسک اب جوش
لیوان
کمپوت انجیر و گلابی و اناناس
مسواک و خمیر دندون
نوار بهداشتی خودشون پوشک بزرگ میدن نیازی نیس

سوال های مرتبط