۴ پاسخ

من لنوو دارم قیمتش هم پاییز نزدیک ۶۰ بود الان نمیدونم

لنوو سری گیمینگ ۳

ایسوز
قیمتش هم 45

من 13 ساله لنوو دارم خیلی هم راضی م ازش.
هم مقاومه. هم خوش دسته.

سوال های مرتبط