۲ پاسخ

مال من هنوزم بعضی وقتا می‌زنه بعضی وقتا نه

طبیعیه بعد یک ماه اوکی میشه
ققط بعد شیر خوردن حدود یک ربع یا بیست دیقه سرش بالاتر از بدنش نگهدار و تشک شیب دار کن

سوال های مرتبط