شاهان و نیهان
من میخوام دخترداربشم بزارم شایلین که به شاهان میخوره
حتما که نباید بهم بیان.هرچی میگیری قشنگ باشه.از سر اینکه شبیه باشه، اسم دخترو بد نگیر
شایلی
تابان
شهرزاد ، شایلین ، شیلان ، شکیبا ، شکیلا
اما اگه هم اوا باشه اسم دختر من باوان بهش میاد یا آوان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.