۸ پاسخ

بعدش ک زدم اینجوری شد

تصویر

بله ....

هر سی سی ۱۹۰۰

رئوفیل زدم

اودری۱۹۰۰؟آشعاله این مارک

قبل ژل اینجوری بود

تصویر

منم چند روز پیش دو سی سی زدم خیلی عالی شده

من امروز اودری زدم زیر گونم ۸۰۰

سوال های مرتبط